emmisphotos.blogg.se

Haha

Publicerad 2013-01-17 00:16:13 i Allmänt,

Tjena, va och hämtade min lilla tös från dagis osv är riktigt trött och deppig imorgon ska jag nog åka hem och va hemma en stund kanske kommer tillbaka till kvällen eller så sover jag kvar... Hur som helst är jag inte så jäkla pigg, jag saknar en vän och det är jobbigt..... Ont i ögonen kan inte sova vill bara träffa min tvilling snacka ut facetoface... Ska nog ladda ner en film om jag orkar vill säga är helt slut på nåt sätt .. När Andreas kom hem handlade vi mat och kollade på barnfilm med thea ganska mysigt sen kom Jenny och alla somnade förutom lilla jag AJA dagen har varit crazy vi får hoppas att deppmode är borta imorgon! Pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela